Dne 6. října byl papoušek 477.043 úspěšně zkušebně zatopený a mohl se tak odpoledne vydat na zkušební jízdu z Lužné u Rakovníka do Měcholup a zpět. Strojní četa mašinku řádně na zkušební jízdě odzkoušela aby se úspěšně mohla zařadit na svůj turnusový výkon a odvézt zvláštní osobní vlak z Prahy do Lužné u Rakovníka.
Přes léto byly na papouškovi prováděny velké dílenské práce. Lokomotivní kotel obdržel nová sedla vymývacích otvorů čímž byla zažehnána velká neřest této lokomotivy v poslední době – protržení těsnění pod vymývacím víčkem a tím i neschopností vozby vlaku. Vzhledem k tomu, že se těsnění vždy protrhlo v „kuchyni“, bylo tak vždy ohroženo zdraví lokomotivní čety. Dále došlo k výměně několika rozpěrek, k přebroušení armatury kotle, včetně vyčištění vodoznakových skel a na kotli byla provedena zostřená prohlídka s výsledkem vynikajícím.
Zároveň byla provedena i oprava rozvodu prostředního válce, neboť o Dětském dnu v červnu 2015 došlo k ustřižení závlačky, vypadnutí čepu mezi předstihovou pákou a táhlem unašeče a tím byly značně poškozeny zmíněné díly.
Lokomotiva se tak po černém začátku sezony 2015 přeci jen rozjela a veřejnosti se představila 10. října na zvláštních osobních vlacích Praha – Lužná a zpět v rámci akce posledního parního víkendu 2015.
I přes zimu se práce na lokomotivě nezastaví a na jaře by měla vyjet v novém laku a dalších opravách, které tento stroj po dlouhých patnácti letech od generální opravy v ŽOS Českých Velenicích rozhodně zaslouží.