Přes zimu, ač je lokomotiva papoušek zazimována, členové spolku nezahálí a po loňském nezdařeném plánu obléknout lokomotivu do nového kabátu, v současné době všichni členové bez přestávky pracují na rozsáhlé obnově laku. V letošní sezóně se tak rozzáří v novém, modrém nátěru s upraveným barevným designem. Lak je obnoven po neuvěřitelných 16 letech, neboť papoušek obdržel kompletně nový nátěr v dílnách České Velenice a to v roce 2001 – a tehdy ho lakoval náš současný prezident spolku Radek Fyman a do současné doby vydržel opravdu mnoho.
Dále proběhla ve spolupráci s dílnou v Lužné oprava přetrženého kříže na mechanickém přikladači paliva, který se přetrhl v nejvíce nevhodnou chvíli – při jízdě na spěšném vlaku z Lužné do Prahy na posledním parním víkendu 2016. Osádka tak musela vzít lopatu do rukou a tuto výkonnou lokomotivu utopit ručně, především druhý den z Prahy do Lužné, kdy z Prahy Dejvic do Prahy Veleslavína je největší stoupání a tudíž hodně náročné na obsluhu topeniště.
Taktéž probíhají běžné opravy, budeme se těšit na zahájení sezony 2017.